මැකී ‌නොයන තරු රටා

 

චාල්ස් ජෝන් හෆම් ඩිකන්ස් (7 පෙබරවාරි 1812 – 9 ජූනි 1870) යනු ඉංග්රීසි නවකතා කතුවරයෙකු වූ අතර, වික්ටෝරියානු යුගයේ ශ්රේෂ්ඨතමයා ලෙස සාමාන්යයෙන් සැලකෙයි. පෙර සිටි කිසිම ගත් කතුවරයෙකු අත්නොවිඳි පුළුල් ජනප්රියත්වයක් සහ ප්රසිද්ධියක් ඔහුගේ ජීවිත කාලය තුලදීම බුක්ති විඳි අතර ඔහු වර්තමානයේදී තවමත් ජනප්රිය ලෙසින් සිටින්නේ ඉංග්රීසි සාහිත්යයෙහි බොහෝ නිරූපක නවකතා සහ චරිත සඳහා දායකත්වය සැපයූ හේතුවෙනි.
ඔහුගේ නවකතා සහ කෙටිකතා සඳහා පැවති අඛණ්ඩ ජනප්රියතාවයට අහසද ශාක්ෂි සපයනවා සේය. (මතු මාරස)



ඇලෙක් සොත් (Alec Soth horascop)

ඇලෙක් සොත් යනු මිනියාපොලිස් හි පිහිටි ඇමරිකානු ඡායාරූප ශිල්පියෙකි. සෝත් එක්සත් ජනපදයේ මැද බටහිර ප්රදේශයේ "මහා පරිමාණ ඇමරිකානු ව්යාපෘති" ක්රියාත්මක කරයි. නිව් යෝර්ක් ටයිම්ස් කලා විචාරක Hilarie M. Sheets ලිවීය, ඔහු "ආගන්තුකයන් සමඟ රසායනික ප්රතික්රියා සොයා ගැනීමෙන්" සහ "හුදෙකලා සහ මිනිසුන්ගේ ඡායාරූප ගැනීමෙන් ඡායාරූප ශිල්පියෙකු ලෙස ඔහුගේ වෘත්තීය ජීවිතය ගොඩනඟා ගත්තේය. The Guardian කලා විචාරක Hannah Booth ට අනුව, ඇයගේ කාර්යය "නූතන ඇමරිකාවේ විකාර සහ මධ්යස්ථ රූප" කෙරෙහි අවධානය යොමු කරයි. ඔහු Magnum Photos හි සාමාජිකයෙකි. ප්රධාන ප්රකාශකයින් විසින් ප්රකාශයට පත් කරන ලද ඔහුගේ කෘති පිළිබඳ පොත් කිහිපයක් මෙන්ම ඔහුගේම Little Brown Mushroom හරහා ස්වයං ප්රකාශනය කිරීම Soth සතුව ඇත.
ඇලෙක් සොත්ගේ ජ්යෝතිඃ ශාස්ත්රය ජන්ම පත්රය (උපත ප්රස්ථාරයක් ලෙසද හැඳින්වේ) ඇලෙක් සොත්ගේ උපන් වේලාවේ සියලුම ග්රහලෝක ඛණ්ඩාංකවල සැණරුවක් සපයන සිතියමක් වැනිය. සෑම පුද්ගලයෙකුගේම ජන්ම පත්රය සම්පූර්ණයෙන්ම අද්විතීයයි.



අපේ කාලයේ සිනමා දැවැන්තයා ක්‍රිස්ටෝපර් නෝලන්



ක්රිස්ටෝපර් නෝලන් [1] CBE (/ ˈnoʊlən / ; උපත 30 ජූලි 1970 ) යනු බ්රිතාන්ය-ඇමරිකානු චිත්රපට අධ්යක්ෂක, නිෂ්පාදක සහ තිර රචකයෙකි . ඔහුගේ චිත්රපට ලොව පුරා ඇමෙරිකානු ඩොලර් බිලියන 5කට වඩා උපයා ඇති අතර, නාමයෝජනා 36කින් ඇකඩමි සම්මාන 11 ක් ලබාගෙන ඇත.
ලන්ඩනයේ ඉපදී හැදී වැඩුණු නෝලන් කුඩා කල සිටම චිත්රපට නිෂ්පාදනය කෙරෙහි උනන්දුවක් ඇති කළේය. ලන්ඩන් යුනිවර්සිටි කොලේජ් හි ඉංග්රීසි සාහිත්යය හැදෑරීමෙන් පසු , ඔහු ඔහුගේ මංගල දර්ශනය පහතින් (1998) සමඟින් ආරම්භ කළේය. නෝලන් ඔහුගේ දෙවන චිත්රපටය වන Memento (2000) සමඟ ජාත්යන්තර පිළිගැනීමක් ලබා ගත්තේය , ඒ සඳහා ඔහු හොඳම මුල් තිර රචනය සඳහා වන ඇකඩමි සම්මානය සඳහා නම් කරන ලදී . ඔහු Insomnia (2002) සමඟින් ස්වාධීන චිත්රාගාර චිත්රපට නිෂ්පාදනයට සංක්රමණය වූ අතර , The Dark Knight Trilogy (2005-2012), The Prestige (2006) සහ Inception සමඟින් තවත් විවේචනාත්මක සහ වාණිජමය සාර්ථකත්වයක් අත්කර ගත්තේය.(2010), හොඳම චිත්රපටය සහ හොඳම මුල් තිර රචනය ඇතුළුව ඔස්කාර් සම්මාන 8ක් ලබා ගන්නා ලදී. ඉන් පසුව ඉන්ටර්ස්ටෙලර් (2014), ඩන්කර්ක් (2017) සහ ටෙනෙට් (2020). ඔහු හොඳම චිත්රපටය සඳහා ඇකඩමි සම්මාන නාමයෝජනා ලබා ගත් අතර ඔහුගේ පළමු හොඳම අධ්යක්ෂණය Dunkirk සඳහා ලබා ගත්තේය.
නෝලන්ගේ චිත්රපට සාමාන්යයෙන් මුල් බැස ඇත්තේ මානව සදාචාරය, කාලය ගොඩනැගීම සහ මතකයේ සහ පුද්ගල අනන්යතාවයේ සුමිහිරි ස්වභාවය ගවේෂණය කරන ඥානවිද්යාත්මක සහ පාරභෞතික තේමා වලිනි . ඔහුගේ කාර්යය ගණිතමය වශයෙන් ආභාසය ලැබූ රූප සහ සංකල්ප, සාම්ප්රදායික නොවන ආඛ්යාන ව්යුහයන් , ප්රායෝගික විශේෂ ප්රයෝග , පර්යේෂණාත්මක ශබ්ද දර්ශන, විශාල ආකෘති චිත්රපට ඡායාරූපකරණය සහ ද්රව්යවාදී ඉදිරිදර්ශන මගින් විනිවිද යයි. ඔහු ඔහුගේ සහෝදර ජොනතන් සමඟ ඔහුගේ චිත්රපට කිහිපයක් සම-රචනය කර ඇති අතර නිෂ්පාදන සමාගමක් වන Syncopy Inc පවත්වාගෙන යයි.ඔහුගේ බිරිඳ එමා තෝමස් සමඟ .
නොලන් සම්මාන හා ගෞරව රැසක් ලබා ඇත. ටයිම් සඟරාව ඔහුව 2015 දී ලෝකයේ වඩාත්ම බලගතු පුද්ගලයන් 100 දෙනාගෙන් කෙනෙකු ලෙස නම් කරන ලද අතර 2019 දී ඔහු චිත්රපටය සඳහා කළ සේවය වෙනුවෙන් බ්රිතාන්ය අධිරාජ්යයේ අණදෙන නිලධාරියා ලෙස පත් කරන ලදී .
(ඔහුගේ සිනමාව සඳහා රවී හෙහෙවත් සූර්යා සම්බන්ධ වන අයුරු බොහෝ විද්වතුන් විමසා තිබෙි. මාරස මතුවට කල් තබමු.)

*******************************************************************          

විශිෂ්ට ඇමරිකානු චිත්‍රපට අධ්‍යක්ෂක කියුබ්‍රෙක් ස්ටැන්ලි
ඇමරිකානු චිත්රපට අධ්යක්ෂක, තිර රචක, නිෂ්පාදක, සිනමාකරු සහ සංස්කාරක, ඔහු එක්සත් රාජධානියේ බොහෝ වැඩ කළ. ඔහුව බොහෝ දෙනා සලකන්නේ මෙතෙක් බිහි වූ විශිෂ්ටතම සිනමාකරුවෙකු ලෙසය. ඔහුගේ චිත්රපට, සාමාන්යයෙන් නවකතා හෝ කෙටිකතා අනුවර්තනයන්, ඒවායේ "විස්මිත" සහ අද්විතීය සිනමාකරණය, යථාර්ථවාදයේ සේවයේ විස්තර කෙරෙහි අවධානය යොමු කිරීම සහ සංගීතයේ ප්රබෝධමත් භාවිතය සඳහා කැපී පෙනේ. කුබ්රික්ගේ චිත්රපට යුද්ධය, අපරාධ, සාහිත්ය අනුවර්තන, ආදර සහ කළු හාස්ය, ත්රාසජනක, වීර කාව්ය සහ විද්යා ප්රබන්ධ ඇතුළු විවිධ ප්රභේද ආවරණය කරන ලදී. කුබ්රික් දර්ශන වේදිකාගත කිරීම, කැමරාකරණය සහ ඔහුගේ නළුවන් සහ ඔහුගේ තිරය පිටුපස සහයෝගිතාකරුවන් සමඟ අතිශයින් සමීපව සම්බන්ධීකරණය කිරීම සඳහා වෙහෙස මහන්සි වී වැඩ කිරීම සඳහා ඉල්ලුම් කරන පරිපූර්ණවාදියෙකු ලෙස ද සටහන් විය.
නිව් යෝර්ක් නගරයේ ඡායාරූප ශිල්පියෙකු ලෙස ආරම්භ වූ ඔහු උසස් පාසලෙන් උපාධිය ලැබීමෙන් පසු චිත්රපට නිෂ්පාදනයේ සහ අධ්යක්ෂණයේ සියලු අංශ තමාටම ඉගැන්වීය. ඔහුගේ මුල්ම චිත්රපට ඉතා අඩු වියදමකින් සාදන ලද අතර ඉන් පසුව එක් හොලිවුඩ් බ්ලොක්බස්ටර් චිත්රපටයක් වන ස්පාටකස්, ඉන් පසුව ඔහු සිය වෘත්තීය ජීවිතයේ ඉතිරි කාලය ගත කළේ එක්සත් රාජධානියේ සහ රූගත කිරීම් සඳහා ය. Hertfordshire හි Childwickbury Manor හි පිහිටි ඔහුගේ නිවස (ලන්ඩනයට උතුරින් සහ ආසන්නයේ) ඔහුගේ සේවා ස්ථානය බවට පත් වූ අතර එහිදී ඔහු ඔහුගේ ලිවීම, පර්යේෂණ, සංස්කරණය සහ නිෂ්පාදන විස්තර කළමනාකරණය කළේය. මෙය ඔහුට සම්පූර්ණ කලාත්මක පාලනයක් ලබා ගැනීමට ඉඩ සලසන නමුත් ප්රධාන හොලිවුඩ් චිත්රාගාරවලින් මූල්ය ආධාර ලැබීමේ දුර්ලභ වාසිය සමඟින්.
2001: A Space Odyssey (1968), අධ්යක්ෂක ස්ටීවන් ස්පීල්බර්ග් නව්ය දෘෂ්ය ප්රයෝග සහ විද්යාත්මක යථාර්ථවාදය සමඟින් ඔහුගේ පරම්පරාවේ "මහා පිපිරුම්" ලෙස හැඳින්වූ විද්යා ප්රබන්ධ චිත්රපටයක් ඇතුළුව ඔහුගේ බොහෝ චිත්රපට සිනමාකරණයේ නව මාවතක් බිඳ දැමූහ. Barry Lyndon (1975) සඳහා, Kubrick ස්වභාවික ඉටිපන්දම් ආලෝකය යටතේ දර්ශන රූගත කිරීම සඳහා NASA සඳහා Zeiss විසින් සංවර්ධනය කරන ලද කාච ලබා ගත් අතර, ස්ථාවර සහ තරල ලුහුබැඳීමේ වෙඩි තැබීම් සඳහා Steadicam භාවිතා කළ පළමු චිත්රපට අතර The Shining (1980) විය. ඔහුගේ කලින් කෙටිකතා මෙන්ම, කුබ්රික් ඔහුගේ වෘතාන්ත චිත්රපට දහතුනෙන් පළමු දෙකෙහිම කැමරා අධ්යක්ෂවරයා සහ සංස්කාරකවරයා විය. ඔහු ඔහුගේ සියලුම චිත්රපට සඳහා තිර රචන සියල්ල හෝ කොටසක් අධ්යක්ෂණය, නිෂ්පාදනය සහ ලිවීය.
Kubrick ගේ සමහර චිත්රපට, Paths of Glory (1957), Lolita (1962) සහ A Clockwork Orange (1971) වැනි මිශ්ර විචාරයන් සමඟ මතභේදයට තුඩු දුන් අතර, ඔහුගේ බොහෝ චිත්රපට Oscar, Golden Globes හෝ BAFTA සඳහා නම් කරන ලදී. පසුකාලීනව විශිෂ්ට කෘති ලෙස පිළිගැනීමට ලක්විය. චිත්රපට ඉතිහාසඥ මයිකල් සිමෙන්ට් ඔහුගේ චිත්රපට "විසිවන සියවසේ ලෝක සිනමාවට කළ වැදගත්ම දායකත්වය" ලෙස සලකයි. එක් ලේඛකයෙක් පවසන්නේ "කුබ්රික් යනු වචනයේ සෑම අර්ථයකින්ම පුරාවෘත්තයකි, ඔහු චිත්රපට ඉතිහාසයේ වඩාත්ම බලගතු, කම්පන සහගත සහ ගෞරවනීය මිනිසුන්ගෙන් කෙනෙකි," අධ්යක්ෂ නෝමන් ජුවිසන් ඔහුව හඳුන්වන්නේ "ශ්රේෂ්ඨ ස්වාමිවරුන්ගෙන්" කෙනෙකු ලෙසයි.
ඔහු 1999 මාර්තු 7 දින මිය ගියේය. අහසේ සිට සායන ක්රමය අනුදැන බලන කළ මේෂ ලග්න කුලකයේ මහා පොරක් වූ කියුබෙක් ගැන කියවෙන්නේ........ (මතු සම්බන්ධයි)
**********************************************************************************************************

"Chuck  Geschke  (මෘදුකාංග කුමාරයා. )       Charles Matthew " Chuck " Geschke (සැප්තැම්බර් 11, 1939 - අප්රේල් 16, 2021) යනු 1982 දී John Warnock සමඟ Adobe Inc. සමඟ ග්රැෆික්ස් සහ ප්රකාශන මෘදුකාංග සමාගමක් ආරම්භ කිරීම සහ PDF ලේඛනය සම-නිර්මාණය කිරීම සම්බන්ධයෙන් වඩාත් ප්රසිද්ධ ඇමරිකානු ව්යාපාරිකයෙක් සහ පරිගණක විද්යාඥයෙකි. ඔහුගෙන් ගොඩ ගිය සහ ගොඩ යන පිරිස අති විශාලය. එහෙත් ඔහු ගැන දන්නා පිරිස අල්පය. කෙසේ හෝ අහසින්ද ඔහුව පෙර අපරදිග පිරිස් කියවා ඇති නිසා මෙය සටහන් කිරීම මාරසේ වගකීමක් ලෙස සිතමි. කන්යා රාශිය මැදිකර අහස් රටාවකටත් වා විද්යුත් පරිපතයක් මෙන් ඔහු උපන් අවස්ථාවේ ‌මෙහි ග්රහයන පිහිටියේ කෙසේද යන්න දන්නා කෙනෙක් නැත. එක එක විදිහට විස්තර කරගන්නාලද විද්යාවන්නම් බොහෝ තිබේ. අහසින් කියවීමද පැරණිම විද්යාවකි. මිනිසා සමග ජ්යෝතිෂයද පරිනාමනය වේ. මන්ද එයද මිනිසාගේ නිර්මාණයක් බැවිණි. ව්යයසායකයෙකු උවත් ඔබ වන් අය විශිෂ්ටයන් වන්නේ ‌ඇයිද කියා හරියටම දැනෙන්නේ මෘදුකාංග වලින් දේවල් නිර්මානය ‌‌කර ජීවත්වන පිරිසකට පමණක් විය හැක.( මතු - මාරස)


"හේතුවාදයේ කුමාරයා"
ස්පිනෝසා හැදී වැඩුණේ ඇම්ස්ටර්ඩෑම්හි පෘතුගීසි-යුදෙව් ප්රජාව තුළ ය. හෙබ්රෙව් බයිබලයේ සත්යතාව සහ දිව්යමය ස්වභාවය පිළිබඳව ඔහු දැඩි මතභේදාත්මක අදහස් වර්ධනය කළේය. යුදෙව් ආගමික බලධාරීන් ඔහුට එරෙහිව වරෙන්තු නිකුත් කළ අතර එමඟින් ඔහුගේම පවුලේ අය ද ඇතුළත්ව වයස අවුරුදු 23 දී යුදෙව් සමාජය ඔහුව නෙරපා හැරීමට හේතු විය. ඔහුගේ පොත් පසුව කතෝලික පල්ලියේ තහනම් පොත් පිළිබඳ දර්ශකයට එකතු කරන ලදී. සමකාලීනයන් විසින් ඔහුව නිතරම "අදේවවාදියෙකු" ලෙස හැඳින්වූ නමුත් ඔහුගේ වැඩ වල කොතැනකවත් දෙවියන් වහන්සේගේ පැවැත්මට එරෙහිව තර්ක නොකරයි. දෙවියන් පිළිගන්නවාද වැනි ප්රශ්න හමුවේ අයින්ස්ටයින් පවා මොහුගේ කතා සිහිකර ඇති බව සඳහන්ය.
1677 දී වයස අවුරුදු 44 දී ඔහු මිය ගියේ පෙනහළු රෝගයකින්, සමහර විට ක්ෂය රෝගය හෝ සිලිකේසිස් කාච ඇඹරීමේදී සිහින් වීදුරු දූවිලි ආශ්වාස කිරීමෙන් උග්ර විය හැකිය. ඔහුව තැන්පත් කරනු ලැබුවේ හේග් හි නියුවේ කර්ක් හි ක්රිස්තියානි පල්ලියේ ය.
අදේවවාදී හේතුවාදී මුල්යුගයේ දාර්ශනිකයෙකු ලෙස සැලකෙන මොහුව
"දාර්ශනිකයින්ගේ 'කුමාරයා" ලෙසද නම් කර තිබේ. අද සිටින හේතුවාදීන් මොහුගේ ආචාර ධර්මවලට සමගාමී වන්නේ කෙසේදැයි වෙනම විමසිය යුතු කාරියකි.

ෆ්රාන්ස් ලිස්ට් ( ජර්මානු: [ˈlɪst] ; හංගේරියානු: ලිස්ට් ෆෙරෙන්ස් , නූතන භාවිතයේ දී ලිස්ට් ෆෙරෙන්ක් [ˈList fɛrɛnt͡s] 22 ඔක්තෝබර් 1811 - 1886 ජූලි 31) හංගේරියානු නිර්මාපකයෙකු, පියානෝ වාදකයෙකු, වූ අතර සංගීත ගුරුවරයෙකු, සංවිධායකයෙකු සහ රොමැන්ටික් යුගයේ ජීවියා විය. ඔහු මෙතෙක් සිටි ශ්රේෂ්ම්ඨ පියානෝ වාදකයෙකු ලෙස සැලකේ. ඔහු ලේඛකයෙක්, දානපතියෙක් , හංගේරියානු ජාතිකවාදියෙක් විය.


 **ආචාර්ය එඩිවින් ආරියදාස**
නැත-නැත! ඔබ එසේ මිය යන්නේ නැත. ඉතිහාසයක් කිසිදා මිය යන්නේ නැත. මිනිසා පවතින තෙක් වෙනස්වෙමින් සෙවනැල්ලක්මෙන් තිතක් මෙන් හෝ චලනය වනවා ඇත. ඔබ පාසැල් වියේදී බොන් කැකෝ කියලා ජ්යොතිෂඥයා කියා ඇත්තේද එයම බව පෙනේ. පොළවේ සිට අහස බලා අහසේ සිට පොළව බැලීම කාට සෙල්ලමක් වුවද මාරස වෙබ් අතිරේකයට එසේ වන්නේ නැත. අප ඔබට සුබ ගමන් නොකියන්නේ ඒ නිසාය. ඔබ තවමත් අප අතරය.

 

                     ඔහු රිදී තිරයේ ගාන්දි නම් වී

                       මාර්ට් /සාට් චිත්‍රපටයේ චාලට් කොඩේ චරිතයට පන පෙවූ  ග්ලෙන්ඩා ජැක්සන්

                         ප්‍රංශ නිලි කැතරින් ‌ඩෙනියුව්

                                           

                                       ගයාත්‍රී ‌දේවි


                                        ව්ලැමිදීර් නබකොව් 

                                      ඇටන්බරෝ 

                                    ඩොලී පාර්ටන්                      ‌

                            හෙලන් ‌කෙලර් ‌  

                                     ලුයිස් ප්ලෙචර් 


                                       ජැක් නිකල්සන්


                                           කෙන් ‌කේසි 

                                          ජැක් ‌ලැකාන්
 

සැමුවෙල් ‌බෙකට් 

සමිතා පටෙල්

මාරි කියුරි

ජූලියා රොබට්ස්

                                     මිලාන් කුන්දේරා   



රෝසා පාර්ක්

                                                  ජුලියෙත් බිනෝෂ්

               මැඩෝනා

                          Sirimavo Bandaranaike

                         S.W.R.D.Bandaranayaka

                                                                             Sridevi

                    Ray, Satyajit




අබ්දුල් කලාම්

ට්‍රොස්කි සහෝදරයා

පැබ්ලෝ නෙරූදා

එච් ආර් ජෝතිපාල

අපේ ටයි මහත්තයා

Alan Bates (සොර්බාගේ අනිකාගේ තරු රටාව)

Anthony Quinn( ආදර සොර්බාගේත් සොර්බා)

ජොන් ඩෝල්ටන්

මාගරිට් දුරස්

ප්‍රාන්ස් කෆ්කා

ඇඩෝල්ෆ් හිට්ලර්

ගාර්ෂියා ලෝකා             

ආර් කේ නාරයන්

පැබ්ලෝ නෙරූදා

මැල්කම්X

චේ 

ජෝර්ජ්  බර්නාඩ් ෂෝ 

රිත්වික් ඝටක් 

කාල් ලිබ්නෙක්ට් 

රෝසා ලක්සම්බර් 

හෙගල් 

බීතෝවන් 

අර්නස්ට් හෙමිංවේ 

ගැලිලියෝ ගැලිලි 

රුධිර වර්ගීකරණයේ පියා වූ කාල් 

නීල් ආම්ස්ට්‍රෝන් 

ජැක් ඩෙරිඩා

පෙඩ්රික් එංගල්ස්

කිසලොව්ස්කි 

උම්බර්තෝ එකෝ 

විලියම් ශේක්ස්පියර්

ප්‍රාන්ස් කෆ්කා 

ගුණපාල මලලසේකර 

අකිර කුරසොවා 

ලියොන් ට්‍රොස්කි

ගාමිණි ෆොන්සේකා 

එදිරිවීර සරත්චන්ද්‍ර

මිෂෙල් ෆුකෝ 

බර්ටෝල්ඩ් බ්‍රෙෂ්ට්

රුක්මණී

සල්වෙදා්ර් ඩාලි

මායාකොව්ස්කි 
නිකොස් කසාන්සාකිස්

මක්ෂිම් ගෝර්කි  සහෝදරයා 

ඉන්ග්මාර් බර්ග්මාන් 

සර්ජි අයෙසන්ස්ටීන් නම් ඔහු 

ඇන්ටන් චෙකෝෆ් නම් ඔහු 

ඔහු අයිසෙක් නිව්ටන් නම් විය 

ගාර්ෂියා මාකේෂ් නම් ඔහු 

කෘෘප්සකයා සහෝදරිය

වර්ජිනියා වුල්ප් 

ඩයනා 

කාල් ජුන්ග් 

දොස්තොව්ස්කි නම් ඔහු 

යානි 

ලෙනින් 

අල්තුසර් නම් ඔහු 

චාලි චැප්ලින් 

හෝචිමින්

බර්ටන්ඩ් රසල් 
“පවතින සියල්ල ඒ ආකාරයෙන්ම ආරාක්ෂා කරගැනීම මතු පරපුරේ අර්ථයට නොව අනර්ථයට හේතු වේ. මතු පරපුරේ අර්ථ සිද්ධිය උදෙසා අවශ්‍ය යැයි හැඟෙන සියල්ල වෙනස් කිරීම, අලුතෙන් නිර්මාණය කිරීම කිසිඳු අයුරකින් සංස්කෘතිය විනාශ කිරීමක් නොවන්නේ ය.”
- බර්ටන්ඩ් රසල්
                                     
                                           ඕෂෝ 
                                       සඳු +බුධ+කුජ ශුක්‍ර+ශනි  සංයෝගය ඔහුට කිසිසේත්ම රහසක් නොවීය.අහස සහ  මිනිසා දෙදෙනෙක් නොවන බව...................... .......................?(මතු සම්බන්දයි ) 
කාල් මාක්ස් 

සිග්මන් ප්‍රොයිඩ් 


මර්සලින් ජයකොඩි පියතුමා 

පිදෙල්  කස්ත්‍රෝ 

මැකී ගිය තරු රටා
කැමූ 

ටෝලොස්ටෝයි 




Powered by Blogger.