කොරියානු මහා සිනමාකරු කිම්කි ඩුක්ගේ අහස් ප්‍රස්ථාර

 කොරියානු මහා සිනමාකරු කිම්කි ඩුක්ගේ අහස් ප්‍රස්ථාර

උපන් දිනය  :
උපන් ස්ථානය  :
බොන්ග්වා-ගුන්
රට  :
වයස  :
† අවුරුදු 59 යි

රැකියාව  :
අධ්‍යක්ෂ, තිර රචක

 දකුණු කොරියානු චිත්‍රපට නිෂ්පාදකයා,  ඔහුගේ විශිෂ්ට  කලාත්මක  සිනමා නිර්මාණ සඳහා ප්‍රසිද්ධය  . ඔහුගේ චිත්‍රපට උළෙලේ බොහෝ සම්මාන ලබා ඇති අතර, ඔහු සමකාලීන ආසියානු චිත්‍රපට අධ්‍යක්ෂවරුන්ගෙන් කෙනෙකු බවට පත් කරයි.

ඔහුගේ ප්‍රධාන උත්සව සම්මාන අතරට   69 වන වැනීස් ජාත්‍යන්තර චිත්‍රපට උළෙලේ  දී  පියෙටා  සඳහා  ගෝල්ඩන් ලයන් වන සම්මානය  ,  61 වැනීස් ජාත්‍යන්තර චිත්‍රපට උළෙලේ  හොඳම අධ්‍යක්ෂවරයා සඳහා  රිදී ලයන්  සම්මානය ,  3-අයන්  සඳහා  සමරිටන් ගර්ල්  සඳහා  54 වන බර්ලින් ජාත්‍යන්තර චිත්‍රපට  උළෙලේ  හොඳම අධ්‍යක්ෂවරයා සඳහා රිදී  සම්මානය සහ  2011 හොඳම චිත්‍රපට උළෙලේ දී  ඇරිරැන්ග්  සඳහා  සර්ටයින් රිගාඩ්  සම්මානය ඇතුළත් වේ  . ඔහුගේ වඩාත් ප්‍රසිද්ධ විශේෂාංග වන්නේ චිත්‍රපට විචාරක  රොජර් ඊබට්ගේ  ග්‍රේට්  මූවීස් හි ඇතුළත් කර ඇති  ස්ප්‍රින්ග්, සමර්, ෆෝල්, වින්ටර්... සහ ස්ප්‍රින්ග්  (2003) ය  . ඔහුගේ චිත්‍රපට දෙකක්    හොඳම  දකුණු ජාත්‍යන්තර විශේෂාංග චිත්‍රපටය සඳහා ඇකඩමි සම්මානය සඳහා නිල ඉදිරිපත් කිරීම් විය. 

ධනු ලග්නය  - ලක්ෂණ, පෞරුෂය

ලක්ෂණ
ධනු ලග්නයෙන් උපන් අය යුක්තිය සහ සතුට සංකේතවත් කරන ඔවුන්ගේ ලග්නයේ අධිපති බ්‍රහස්පතිගේ මුද්රාව දරති. ඔවුන්  ශුභවාදී, ක්‍රියාශීලී, සමාජශීලී සහ ඉතා අවංක ය, සමහර විට ඔවුන්ගේ සෘජු බව අන් අයට රිදවන  තරමට  , ඔවුන් නොදැනුවත්වම. ඔවුන්ගේ චරිතයේ දරුණු උපහාසයක් හෝ ද්වේෂයක් අඩංගු නොවේ, නමුත් යුක්තිය පිළිබඳ ඔවුන්ගේ අදහසින් පෙනෙන්නේ මිනිසුන් සත්‍යය දැන ගැනීමට සුදුසුය.

ඔවුන් ක්ෂණිකව ප්‍රතික්‍රියා කරන පුද්ගලයින් වන අතර, ඔවුන් බොහෝ විට ආවේගයෙන් ක්‍රියා කරන අතර, ඔවුන්ගේ හැසිරීමේ ප්‍රතිවිපාක සොයා ගැනීමට සමත් නොවේ. ඔවුන් තත්පර කිහිපයකින් කුපිත වී ඇති විය හැක රිදවිය හැකි බවට ඉඟියක්වත් නොමැති නම් සියල්ල ඉක්මනින් අමතක කළ හැකිය. ඔවුන් කිසිවෙකුට හානියක් කිරීමට අදහස් කළේ නැත, නේද!?

ඔවුන්ව වඩා හොඳින් දැන හඳුනා ගැනීමට හුරු වන අය බොහෝ විනෝදයක් අත්විඳිනවා පමණක් නොවේ, මිතුරන් ද සොයා ගනු ඇත, ඔවුන්  සමහර විට සමහර විට වඩා කතා  කළ හැකි නමුත් සාමාන්යයෙන් විශ්වාස කළ හැකිය.

මෙම පුද්ගලයින්ට  සීමා කිරීමට අකමැතියි  . බොහෝ විට වැඩ කිරීමට හැකි වුවද එය නොවැළැක්විය යුතු කරුණක් බව ඔවුන්ව නිරීක්ෂණය කරන බවත් තහවුරු කිරීමක් ඇති කළ නොහැක.

සත්කාරක භූමිකාව තුළ ඔවුන් ඔවුන් සතුටින් සිටින අතර එම නිසා බොහෝ විට ඔවුන්ගේ අතිශයෝක්තියට නංවයි. ඔවුන් හොඳ කාලයක් ගත කරන මොහොතේ ඔවුන්ගේ නොසැලකිලිමත්කම මෙයට දොස් පැවරිය යුතුය. ඔවුන් ඒ ආකාරයෙන්ම ක්‍රියා කරයි. ඔවුන් අවශ්‍ය දේ වහාම කරනු ලබන අතර ඔවුන් කෘතඥතාව හෝ ආපසු පැමිණීම අපේක්ෂා නොකෙරේ. තමන් වෙනුවෙන් වැඩි මුදලක් අවශ්‍ය නොවේ, මන්ද ගබඩා ප්‍රදර්ශනය කිරීමේ අවශ්‍යතාවයක් නොමැති අතර ඔවුන් ක්‍රමානුකූලව මුදල් ඉතිරි නොකෙරේ.

ජීවිතයේ දීප්තිමත් පැත්ත දැකීමට සහ  අන් අයට  වඩාත් ශුභවාදී ලෝක දැක්මක් ඇති කර ගැනීමට අවශ්‍ය වේ හැක් වේ. අනෙක් අයට ඔවුන් නොගැඹුරු ලෙස පෙනෙන, නමුත් යථාර්ථයේ දී දාර්ශනික ආත්මයක් ඇත, ආහාර ඇතුළත් පටු මනසක් වෙනස් දෘෂ්ටිකෝණයකින් දැකීමට ඉඩ අපේක්ෂා කෙරේ. ඔවුන් සමාව දීම සහ යහපත් වේකම ද ජීවිතයේ දී උපකාරී වේ. ආක්‍රමණශීලී හැසිරීම් වලින් සෞන්දර්යාත්මක නොවන විට, යුක්තිය සඳහා ඔවුන්ගේ සම්මුති විරහිත සටනින් ඔවුන් මෙම "ප්‍රතිරූපය" නරක කරයි. ඔවුන් වටා සිටින අනෙක් අය බොහෝ විට තමන් වෙනුවෙන් සටන් කරන්නේ නැති බව නොදැන.

ද්‍රව්‍යමය පාඩු සිදු වුවද ඔවුන් තම ආඩම්බරය ආරක්ෂා කරයි. ඔවුන්  දිගු පැහැදිලි කිරීම් වලට කැමති නැති  අතර ඔවුන් තමන්ව අවමානයට ලක් කිරීමට කැමති නැත ඒ නිසා ඔවුන් දොරට තට්ටු කර ඔවුන් අමතක කරති.


Latest


Powered by Blogger.